Svar på kommentar



Svar: Tack så mycket, och ja det stämmer. Jag stod ut att vakna med ont i hela ansiktet så fort man rörde det, så jag tog modet och gick till läkaren med foto på mitt ansikte osminkad. Jag fick en kräm utskriven som heter Duac, som man tar på efter rengöring på kvällen. Denna produkt är ett mirakel! Efter 2 veckor hade jag knappt några finnar kvar, och idag har jag inga alls. Jag har mina fula ärr kvar, men jag har vant mig att leva med dom, men har inte lärt mig att gå utan smink än. Det sitter fast i huvudet!

Jag använder inget märkvärdigt när det gäller smink. Kör på loreals foundation, true match. Och den tycker jag funkar bra. Är väldigt noga med rengöring, men framför allt med duac!


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback