Dagen i Ullared

Jäklar vad jag har handlat alltså, men ändå hamnade inte summan på så mycket. Nu har jag i alla fall packat upp alla saker och tänkte blogga lite.

Förresten, till dig som undrade varför jag "liksom" inte kunde säga var jag skulle är INTE för att jag tror att jag ska bli stalkad. Jag behöver inte nämna var och varför jag ska åka bort alltid.

Nu till saken, här är bilder från dagen:


Det spöregnade som vanligt. Det gör det alltid när vi åker till Ullared. Vi hade i alla fall tur med vädret - igen!


Vagnen började bli full.


Som tur var hann vi köpa ny bil förra veckan, annars hade vi aldrig kommit hem.


På vägen hem blev det typ 1 mils kö på motorvägen. Allt stod stilla hur länge som helt pga all trafik. JOBBiGT!

Sakerna jag köpte kommer upp i ett annat inlägg snart!

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback