Svar på kommentarer

Postat av: Petronella
hejsan :) bra blogg hehe. tkr du att de är skillnad från att va brunnett och blondin? är själv brunett men vill bli blond
2010-01-17 @ 19:38:18

Svar: Tackar! Förutom att blondiner har roligare så är det ingen skillnad, hehe, nej skojade bara. Jag tycker inte det är så stor skillnad egentligen, bara att man är mörkare på huvudet än ljus. Dock har ju många fördomar mot blonda tjejer så det är väl den största skillnaden tycker jag.

Färga håret om du vill det, alla behöver förändringar ibland =)

Postat av:
i ett inlägg skrev du att du inte handlar ofta utan du handlar det du behöver när du behöver det. men går man inte på kategorin "jag shoppar" kan man se att du har shoppat 7 ggr under januari för sammanlagt 2385 kr + bikinin :P
2010-01-17 @ 16:44:55

Svar: Oj, hur orkar du sitta och räkna hur mycket jag handlat för? Ja precis, jag handlar när jag behöver det, och tydligen behövde jag det i Januari. Jag är verkligen ingen som slösar med pengar och har full koll på dom. Sen hur mycket jag handlar för och när, det spelar inte så stor roll tycker jag.




Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, räcker med att ha läst matte A för att orka räkna ihop det. Men det kanske du tycker att det är :P

2010-01-17 @ 21:16:22
Postat av: Anonym

hahaha herreguuud. vad är det för folk allså!!! inget liv ellor?

2010-01-18 @ 00:44:30

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback