Håller tummarna

Jag har varit hemma ett tag, men har fixat lite här hemma så det har inte blivit av att jag skrivit. Det gick bra att dela ut CV, delade ut till 6 st men ska in till Malmö på fredag och lämna lite där också. Egentligen vill jag ha i Malmö så man har en fot inne där så man förhoppningsvis har ett fast jobb så småningom och samtidigt är det skönt att komma från denna hålan. Men jag är glad vad jag än får, så nu håller jag tummarna.


Blivande jobb?

Det var egentligen tänkt att jag skulle iväg och träna ikväll, men var har denna dagen tagit vägen?! Klockan är snart halv 7 och jag sitter och väntar på middag. Får se om det blir tid till det senare =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilka 6 ställen gav du ut lappar på =)?

KRAM =)

2010-01-18 @ 18:48:23
Postat av: Fanny

vilka jobb + ställen sökte du :)

2010-01-18 @ 19:05:13

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback