Svar på kommentar

Postat av:
frågade även belinda denna frågan skulle va kul och veta hur du svarar.
är du bra vän med belinda ? har ni nära relation ?

:)
2010-02-03 @ 17:17:03

Svar: Ja vi är absolut bra vänner. Det går i perioder då vi umgås, ibland är det ingenting och som nu då och då. Vi tränar även på samma gym så ibland blir det att vi tränar tillsammans. Och om vi har en nära relation.. tyvärr måste jag svara nej där. Eftersom det skiljer så pass många år mellan oss har vi inte den kontakten som jag tex har med dom i min ålder. Hon har sina vänner i sin ålder och jag har mina, men vi kommer verkligen bra överrens och har alltid kul tillsammans, och det tror jag Belinda kan hålla med om.


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Hej :D Kan du inte filma din nästa videoblogg i ditt gamla rum som du alltid gjorde förr, du vet med kameran i fönstret och när du sitter på golvet hehe :D



Ville också säga att din blogg är fan den bästa! Den är rolig, personlig, intressant och framför allt dina bästa videobloggar. Man längtar till varje fredag =) KRAM!

2010-02-03 @ 20:25:12
Postat av: Julia

hur många år är det mellan er? :)

2010-02-03 @ 21:31:17

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback