Melodifestivalen i bilder

Åh vilken härlig kväll jag haft. Det var verkligen jättekul att se Melodifestivalen live och vi fick faktiskt bra platser för att sitta riktigt högt upp. Jag försökte skicka in en bild till er, men den verkar inte kommit fram. Hade problem med att skicka sms hela kvällen så kan bero på det.

Nu är jag i alla fall hemma. Det gick snabbt och smidigt att komma ut därifrån så jag var hemma redan 22.10. Nu tänkte jag visa lite bilder för er:


Förrätten


Jag äter haha


Pernilla


Innan tvsändningen drog igång


Fullsatt arena. Herregud vad mycket folk!


Timo underhöll publiken genom allsång, innan sändningen.




Sibel


Detta var det finaste på hela kvällen. Alla lampor som tänder i publiken till Annas nummer.



Det var dom bästa bilderna. Hoppas ni haft en bra kväll. Nu ska jag ta bort sminket och ta på mig pyjamas, sen blir det film med Mamma och pappa.


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback