Svar på kommentarer

Julia om God Jul:
Varför tycker du om julen så mycket?
Kan du förklara? (:

Svar: Jag vet faktiskt inte varför jag gillar julen. Jag tycker november och december är två otroligt mysiga månader då man börjar handla alla julklappar och man sätter upp alla julsaker först och främst. Jag har alltid gillat julen så länge jag kan minnas och varför jag just är så fäst vid julen kan jag inte svara på. Dock har jag tröttnat på julen nu efter julafton, men det är väl så när något väl är över :)

Anonym om Julklapparna:
var finns värmesätet att köpa? och hur mycket kostade den? tacksam för svar

Svar: Värmesätet finns att köpa på Jula, vad det kostar vet jag dock inte eftersom jag fick det i julklapp, men det kan du säkert se på deras hemsida. Hoppas du hittar :)


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback