Svar på kommentarer

sara om Bada:
ska du till malmöfestivalen något? :D

Svar: Nej det ska jag inte, har faktiskt aldrig varit där. Men vad jag hört är det bara massa mat och mycket folk, och såklart musik.

alexandra om Första skoldagen:
hur va din första dag i skolan? va det roligt att träffa klassen igen? :D

själv så börjar man imorgon och jag längtar som bara den :P

kramkram

Svar: Tur att någon längtar efter skolan, för det gjorde inte jag haha. Visst var det kul att träffa vissa i klassen, men dom har jag träffat under lovet också så det var egentligen inget speciellt med det. Annars var väl skoldagen bra, fick ett hyffsat soft schema och annars var det som sagt bara information.

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback