Svar på kommentar

Anonym om Onsdag:
du träffar din mormor och morfar väldigt ofta, varför inte din farmor och farfar? :)

Svar: Ja det gör jag, och varför jag inte träffar min farmor och farfar lika ofta är helt enkelt för att jag inte har lika bra kontakt med dom, som jag har med mormor och morfar. Jag har växt upp med Mormor och Morfar vid min sida, dom har varit som mina vänner när jag växt upp och än tycker jag det är lika kul och mysigt att vara hemma hos dom, och göra saker med dom. Jag skäms absolut inte för att jag umgås med min mormor och morfar.

Den enda gången jag träffar min farmor och farfar är när det är kalas, födelesedagar och högtider. Annars hör jag aldrig från dom, och detta gäller inte bara mig, utan hela min familj. Men när vi väl träffas har vi kul tillsammans!

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback