Svar på kommentar

sandra om M & M:
hej ellinor, har du varit på semester i sommar eller ska du åka någonstans? :) eller brukar ni åka på vintern eller inte alls? kram

Svar: Nej jag har inte varit på semster i sommar, och planerar inte heller att åka till vintern. Nu i sommar har jag mest jobbat. Har gjort massa kul i Sverige men har aldrig varit utomlands, dels för att vi har 2 hundar och innan det hade jag 2 marsvin att ta hand om. Men nu är det pga hundarna och för att jag är flygrädd (fast att jag aldrig flugit). Men den dagen kommer säkert också när jag vågar åka utomlands. Har faktiskt kollat på start och landingar av flygplan på youtube för att se om det var så hemskt (haha).



Ussssch vad fort det går och vad snabbt man kommer upp i luften. Jag hade nog fått suttit och andas i en påse för att överleva haha.

Kommentarer
Postat av: LISOU

Åh, det går ju galet fort att komma upp i luften, läskigt!

2010-08-05 @ 20:53:14
URL: http://lisou.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback