Slut

Jaha, då var mitt sommarjobb över för denna sommaren. Jag har dock inte slutat helt, med tanke på att dom kommer behöva mig när det gäller högtider och när folk blir sjuka. Så dom har sagt att dom ska ringa in mig i så fall. Alltid bra med lite extra pengar. Det har faktiskt varit kul att jobba, även om man många gånger velat strypa kunden sakta, men det får man ju inte ;)

Nu är jag i alla fall hemma, eller har varit hemma i 1,5 h men har ätit, varit ute med hundarna och varit och handlat. Jag har aningen populär av hundarna när jag kom hem. Dom fick nämligen dela på ett grisöra, så man hör en massa smakande från både rummen nu.

Nej nu ska jag titta på en film!


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback