Nintendo 64

Ikväll har jag fixat såna saker man inte orkar göra i veckan, dvs städa. Jag tänkte först skjuta upp det men jag hade bara ångrat mig så sagt och gjort så städade jag så gott jag kunde trots röran. Därefter har jag mest spenderat tiden i soffan med danska PH och ätit popcorn.

Nyss budade jag hem ett spel på tradera, som jag faktiskt är riktigt glad för. Men man kanske inte ska ropa hej förrän man fått sakerna eftersom jag blivit lurad en gång tidigare på just tradera.

Men det jag budade hem var i alla fall:


Ett sånt här spel, med sammanlagt 19 spel. Kalla mig töntig, men jag älskar nintendo 64 och ångrar starkt att jag sålde mitt, det jag en gång i tiden hade. Menmen, snart är det mitt igen :)

Nu: DUSCHEN!

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback