Svar på frågestunden del 2

Om du hade haft någon som bevakar din blogg, hade du velat träffa den personen och ta en fika då?

Jag hade nog inte "vågat" träffa personen helt själv, men en bloggträff kanske, med alla läsare? Eller i alla fall dom som vill, det hade varit kul faktiskt.

Var du rädd för den nya influensan? och tog du vaccinet?

Jag är rädd för att influenser och sjukdomar över lag. Just nu går jag och tänker på om jag kommer bli förkyld för att jag stod bakom en som snöt sig och nös precis framför mig innan på Konsum. Jag har någon form av bakterierädska. Och ja, jag tog vaccinet.

Tycker du att du är duktig i skolan?

Om man får säga så om sig själv, så ja det tycker jag. Jag lägger ner extremt mycket tid på skolan och ligger alltid på VG/MVG.

Brukar du sola?

Inte mer än på somrarna. Aldrig i solarium, skulle aldrig få för mig att förstöra min hy så.

Hur ska du spendera din valborg/midsommar ?

Oj, ingen aning faktiskt. Valborg är ju snart, men jag har inga planer faktiskt, får se vad som dyker upp.

Backslick eller snaggat på killar?

Beror på killen. Men överlag gillar jag snaggat på killar.

Vad har du för sexuell lägning?

Hetero

Vad är din favorit fika?

Hmm.. det beror nog på mitt humör haha. Nej men är det fint väder ute brukar jag typ ta en läsk och en kaka. Är det vinter och kallt, så blir det oftast en chailatte och en kaka :)

Vad är dina framtidsplaner?

Jag vill starta ett café, jobba som makeupartist eller nagelbyggare.

Vad tjänar du på din blogg?

Ingenting faktiskt, jag gör detta för skojs skull, men visst skulle det vara kul att få en liten slant extra.

Vad tycker du om Kissie?

Finns det något positivt med henne?

Är blondinbella din förbild?

Nej det är hon inte!

Tycker du inte om Carola längre, Känner carola igen dig efter alla gånger du har träffat henne?

Nej jag tycker inte om Carola längre. Visst, jag tycker fortfarande hon har en underbar röst, men jag är inte beroende av henne mer som jag var innan. Nej hon känner inte igen mig, inte vad hon sagt i alla fall.

Har du funderat på några plastikoperationer?

Inte operation så, men jag skulle vilja förstora mina läppar, men bara genom sprutor, aldrig under kniven.

Är du nöjd med ditt utseende?

Vissa dagar är, andra inte, precis som alla andra. Det beror väl på hur mycket komplimanger man får också, antar jag.

Vem skulle du vilja se ut som?

Alla är unika, så jag skulle bara vilja se ut som mig själv.

Vem är snyggast i din skola/klass ?

Jag vet inte.. svårt det där.

Har du någon stalker?

Inte vad jag vet, hoppas inte haha.

Vad tycker du är den fulaste "kroppsdelen" i ditt ansikte? (mun, näsa osv.)

Jag gillar inte min näsa. Jag tycker den är för rak och stor, men inte direkt något jag stör mig på. Mina kinder gillar jag inte heller, för dom får det att se ut som jag är rund som en fotboll i huvudet.

Vad tycker du är finast? :)

Mina ögon tror jag.

du är sjukt snygg, min förebild i livet. nu undrar jag. har du knullat någongång? det är riktigt gött altså, lovar dig, prova doggy, sjukt skönt!

Ska man skratta eller gråta?

hur många har du haft sex med eller är du oskuld?

Det är för privat att ta upp här i bloggen!

Jag tänkte bara fråga om du brukar sola mycket på sommaren? Blir du ofta brun eller bränner du dig mest och får ingen färg? :)

När jag var mindre var jag brun som en neger, men nu har jag bara svårt för att ligga still och vara ute överhuvudtaget när det är så förbannat varmt ute, men visst kan jag bli brun och bränner mig inte så lätt :)

Vilken glass är din favoritglass?

Det är nog choklad. Choklad slår allt!

Vilket ämne är du duktigast på i skolan?

Då får jag nog säga dom kurserna jag har fått högst betyg i. Servering, Hotell A och Psykologi.

Är du en populär person i skolan? :)

Inte vad jag känner av. Vi har så dålig stämning i vår klass jämt så det är grupperingar hela tiden. Men jag är väl populär i den "gruppen" jag går i haha.

Vad ska du göra efter gymnasiet?

Det återstår att se, inte läsa vidare i alla fall.

Ska du plugga vidare på universitet senare? Och isåfall vad ska du plugga då och vad vill du bli i livet?

Plugga vidare ska jag inte nej.


Tusen tack för alla era frågor. Jättekul att så många hade frågor :D

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback