Svar på frågestunden del 1

Kan du ta frågestunden i en videoblogg?

Nej denna gången får det bli i skrift. Jag orkar faktiskt inte sitta och svara på alla dessa frågorna jag fått, men nästa gång tar jag det i en videoblogg :) Jättekul förresten att alla ställt så många frågor!

När går du och lägger dig när det är skola?

Mellan 22-23 tiden brukar det bli. Egentligen skulle jag behöva lägga mig vid 20 var kväll för att orka dagen efter, men nej, det känns liiite tidigt.

Har du någon kille vid sidan om bloggen?

Nej det har jag inte!

Vad ska du göra i sommar?

Förhoppningsvis sommarjobba, umgås, sola, bada, gå på konserter och bara njuta!

Kollade du något på vinter OS i Vancouver på tv:n?

Jag följde inte det precis, men då och då kollade jag på det när det inte fanns något bättre.

Gillar du att kolla för sport på tv för övrigt?

Friidrott är en sport jag gillar att titta på. Fotboll och annan bollsport, nej det är bara tråkigt. Varför springa efter en läderboll?

Och tillsist, vad ska du göra på din 18-årsdag?

Eftersom jag fyller år på en onsdag i år, kommer jag nog inte göra så mycket på just den dagen, mer än kanske fira med mamma och pappa. Annars har jag faktiskt inget planerat, kanske gå ut? ;) Vi får se när den dagen kommer!

Om du fick välja att antingen åka på en utomlandsresa för att sola, bada och kolla runt eller en resa för att bara festa m.m, vad skulle du välja?

Helt klart sola, bada och kolla runt resa. Jag är ingen festbrud!

Är du en festa-tjej eller en hemma-tjej?

Jag är helt klart en hemma-tjej. Jag har nästan fobi för folk ibland, knäppt.

Vad är dina framtidsplaner?

Jadu, om man visste det... Nej men jag vill starta ett café. Jag har velat göra det i flera år, så vi får se vad som händer!

Vilken är den snyggaste killkändisen?

Oj...hmmm...svårt det där.. jag vet faktiskt inte. Jag är ingen sån som säger Brad Pitt, vad är det för snyggt med honom? Nej jag går faktiskt inte bara på utseendet, mycket hänger på personligheten!

Favoritprogram?

Alla traditionella såpor som går på alla kanaler älskar jag. Allt från Farmen till Big brother.

Vilka är dina favoritkläder?

Leggings, skjortor, kavajer och kjolar. Allt som har med modet att göra, följer det ganska hårt faktiskt.

Hur länge ska du blogga?

Jag har tänkt till efter min student, så ni får vara med på det :) Men om det blir mer än det vet jag inte.

Gjorde det ont att tatuera sig?

Nej faktiskt inte. Jag stirrade upp mig själv innan jag skulle sätta mig i stolen, men jag tittade bort under hela processen så det kändes inte så mycket. Visst kändes det, det ska man inte komma undan, men ont gjorde det inte. Testa att trycka med en blyertspenna på huden, ungefär så kändes det.

hur långt tid tog det att göra din tattoo?

Från det att jag satte mig i stolen och han gjorde rent och så tills jag gick ut därifrån, tog kanske 25 minuter? Inte alls lång tid, och det tycker inte jag en första tatuering ska göra heller.


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback