Solen skiner = glada miner

Nu är vi hemma igen, eller för ett tag sen, men har varit ute med hundarna och sånt. Nu sitter jag här nere och tar det lugnt. Måste hålla koll på Bella som ligger i trädgården och sover, stackaren. Hon har fått sina tänder fixade och tagit bort en tumör vid ögat, så hon är ganska nerdrogad faktiskt. Tur det är sol ute så hon får sola, vilket hon älskar.

Idag ska jag bara ta det lugnt, ska faktiskt ha en träningsfri dag. Annars har det varit en underbar dag faktiskt. 2 lektioner bara, då den 3:e blev inställd och sånt gillar vi. Då gick jag och tjejerna från klassen ner och åt en nyttig lunch och jag köpte ett par chinos från Gina tricot, som jag ska visa sen.

Till dig som frågade om mitt kanske blivande jobb. Jag lovar att berätta allt när/om jag väl får det, och det vet jag senast den 19/4. Inte kul att berätta en massa och sen blir det inget av det :)


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback