Äntligen fredag

Puuh vilken dag! Jag har varit igång hela dagen och det är nu jag kan sitta ner. Var både hungrig, trött och kissnödig när jag kom hem. Men nu har jag varit ute med hundarna och tänkte skriva till er.

Gick i skolan idag till lite över 10, hem en snabb runda för att sen ta bussen in till Malmö för att prata med min praktikplats, och en sak säger jag er. Jag tänker INTE vara på den praktikplatsen, herregud vad negativa och otrevliga hon som höll i det var. När man inte ens vill arbeta inom den branschen sen. Kul...

Efter mötet, dvs 10 minuter senare tog jag bussen hem igen, och gick upp till min morbror och var lite social.

Så, ja det var min dag. Nu ska jag kika och se vad jag missat under dagen och sen blir det middag.


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback