Trötta jag

För tillfället tar jag tillbaka det jag skrev om vitaminerna "berocca" igår, för just nu är jag jättetrött. Vet inte om det var för att jag låg och läste en ganska lång stund innan och vem tackar då nej till att släcka ögonen. Men nej, i stället hjälpa jag mamma att klippa klorna på Zinga, har P ute just nu och om lite mer än 1 h ska vi på bio i stan.

Under dagen har jag suttit och funderat på det där med en bloggträff, eller bloggfika. Jag fick ett förslag ju från en gammal vän och frågade er om ni ville det. Det var 2 som vill, men är det fler? Det skulle vara kul att träffa er och inte bara skriva till er. Tänk över det, släng så fall in en kommentar eller skicka ett mail till [email protected]


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback