Svar på kommentar

Postat av: Sofie
Jag har bara en fråga, som du kanske kan ta upp på bloggen ??
Jag har läst din blogg ett bra tag och har nu börjat tänka på att det inte går EN dag utan att du sminkar dig! Det är ju helt upp till dig om du vill sminka dig varje, varje dag. Men jag undrar bara varför ? Trivs du inte med ditt utseénde ??
2009-09-27 @ 17:04:44
Sv: Jag har en mycket bra förklaring till detta. Under fler år, närmare bestämt från det jag var 13 år har jag lidit av grov acne. Jag har därför fått många ärr som tyvärr sitter kvar och det är först nu som min hy är någorlunda bra men som sagt, dom röda prickarna sitter kvar. Det är inget som syns när jag sminkar mig och jag går ALDRIG ut osminkad just av den anledningen. Ni som har perfekt hy vet inte hur det är. Jag har alltid drömt om att ha en perfekt hy som vissa i min klass har som totalt förstör det genom att sminka sig fast dom egentligen inte behöver. Ibland blir jag less över min hy när det ploppar upp en ny finne, men det är bara att bita ihop för det är en fas i livet man ska gå igenom.

Nu kommer säkert många av er inte att tro mig för att det inte syns när jag har smink, men jag lovar er, det skulle jag aldrig ljuga om.

Hoppas du fick svar på din fråga, jag sminkar mig inte bara för att utan för att jag inte vill skrämma slag på allt folk med mitt rödprickiga ansikte.


(Inte jag på bilden)

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback