Svar på kommentar

Postat av: dansken
varför kommer du inte längre på danskan? Har du börjat skolka?
2009-09-10 @ 17:34:57

Sv: För det första, vem är du? Går du också på danskan eftersom du vet att jag inte var där denna veckan?

Igår gick jag inte på danskan av personliga skäl, det behöver jag inte ta upp här. Men inför vissa saker mår jag inte bra, då plågar jag inte mig själv att gå dit. Idag var jag hemma för att jag vaknade med huvudvärk och gick istället till andra lektionen.

Jag skolkar absolut inte, jag har orsaker till att inte komma till en lektion.


Kommentarer
Postat av: belinda

hahhahaahh omfg , jag skriver ett sms sen!

2009-09-10 @ 18:37:29
URL: http://trelleborgsflickan.blogg.se/
Postat av: dansken

Ja, jag går på din danska. Du ska veta en sak, jag ser verkligen upp till dig. Du är så enormt modig och att våga göra videoinlägg är riktigt stark av dig när du vet hur trelleborg är..... Jag har velat komma fram till dig flera gånger under lektionen och bara få prata, du verkar så härlig! Jag kanske kan få be om ett bloggfoto med danskläraren? ;) haha .. fortsætte med at kæmpe, elske din blog! Knus og kram fra Dane<3

2009-09-10 @ 22:05:13

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback