Svar på frågorna

1.

1. tjänar du ngt på din blogg?
2. vill du göra de?
3. har du pojkvän?
4. vad heter din bästa vän?
5. vad är det pinsamaste du någonsin gjort?
6. kan du nt börja göra såna listor som man gör på bdb?
7. har du bdb?

Sv:

1. Nej det gör jag inte.
2. Ja det är klart, vem vill inte få pengar? Det tackar man inte nej till:)
3. Nej det har jag inte, det skulle ni märkt:)
4. Jag vet faktiskt inte.. jag och Louise har glidit ifrån varandra och pratar inte så ofta mer heller. Så jag har inte direkt någon bästa vän för tillfället.
5. Oj, vilken svår fråga. Det är väl när man gör bort sig, såsom svarar fel, trillar osv. Inte för att jag trillar så ofta haha men någongång händer det säkert.
6. Jo det kan jag göra, om det är uppskattat så:)
7. Ja det har jag, men jag lägger aldrig in bilder sen jag började skriva dagligen i bloggen. Har bara bdb för att titta på andras bilder.


2. 

vad menar du att du ha fotografiskt minne? För så smart verkar du inte. Ta inte illa upp :)

Sv: Tack för den du. Vad jag menar med fotografiskt minne är att när jag tex pluggar kan jag se sidan som jag läst in eller anteckningarna jag gjort i huvudet. Ganska svårt att förklara. Men om någon flyttar på en sak i mitt rum ser jag det, eftersom jag har bilden i mitt huvud om hur det skulle sett ut. Det handlar inte om hur smart man är, man är född med det.


3.

Din blogg är grymt bra! Vilken tjej/kille ser bäst ut i din klass? Och vem är snyggast i trelleborg? (av dom du känner, eller vet vem dom är)

Sv: Tack ska du ha:)! Oj, vilken svår fråga. I min klass vet jag faktiskt inte. Det finns en tjej som är väldigt lång och har fin hy, det skulle man inte tacka nej till precis. Vem som är snyggast i Trelleborg vet jag faktiskt inte, jag är inte den som vet exakt vem alla är, så kan tyvärr inte svara direkt på den.


4.
När fick du din mens?
Har du haft sex? Hur gammal var du då?

Sv: Jag fick min mens när jag var 12 år. Jag kommer ihåg att vi pratade om förökning på biologin i 6:an och plötsligt kändes det jättekonstigt i kroppen men tänkte inte mer på det förrän jag märkte det på kvällen. Shit 4 år sen?!
Om jag har haft sex, jadu.. det berättar jag inte här vilket ni säkert förstår också. Lite för privat!


5. 

Hur många killar har du träffat på de senaste åren? :)

Sv: Eftersom jag inte har haft något seriöst förhållande har jag inte träffat någon. Jag har inte haft dom behoven som vissa av mina vänner har. MÅÅÅÅSTE ha en pojkvän, det är bara sjukt tycker jag, jag väntar hellre.


6. 

Vad vill du bli när du blir stor? :) Hehe, nä men har du något drömyrke eller så?

Sv: Jag har i flera år sagt att jag vill bli polis, så vem vet, jag står kanske där med uniform och en pistol i handen om några år:) Jag vill även utbilda mig till Make-up-arist och nagelbyggare.


Det var alla frågor, hoppas ni fick lite mer svar om vad ni ville veta om mig:)



Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback