Mordet på Linda

Är det bara jag som är förvirrad när det gäller mordet på den thailänska Linda som försvann 1 vecka innan sitt bröllop? Var det inte hennes blivande man som gick ut i "efterlyst" och berättade om henne? Nu är han dömd för mord på henne, dom har hittat honom eftersom han försvann när han blev kallad till förhör.

I dagens aftonbladet kan man läsa att han kom halvnaken springades från skogen i bara strumpor och bar överkropp och skrek "Jag är Mats, jag vaknade vid en eld uppe i skogen bredvid Linda". Han var brännskadad men det kan mycket väl vara för att han försökt bränna upp Linda.

Under natten har dom försökt börja utreda vad han gjorde i skogen, om det är han som är mördaren och om han ska få vård på psyk.

För visst var det han som gick ut i "efterlyst", visade Lindas klänning och satt och grät? Hur kall får man vara, när det egentligen är han som är mördaren, för det tror jag det är!

Leif GW Persson trodde inte på Mats Alm när han grät i Efter
Sedär, där är han.

EFTERLYSTE LINDA Mats Alm bjöd hem Aftonbladet. Han ville be

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback