Ingen bra bloggdag

Jag har haft fullt upp hela dagen så idag har det inte varit en bra bloggdag.

Jag och pappa hämtade upp Pernilla (Belinda kunde inte) och körde ut till Dalabadet (Trelleborgs strand) och fotade vid halv 6 till halv 8. Fångade jättebra bilder som jag blev nöjd med. Jag ska nämligen skicka in en bild till en fototävling och jag gillade verkligen den bilden vi tog. Tyvärr kan jag inte lägga upp den än, men dom andra på Pernilla kan ni börja se imorgon.



Här är i alla fall ett smakprov, en av mina favoritbilder.

Nu ska jag fixa lite med bilderna sen väntar duschen. Klockan bara rusar iväg.


Kommentarer
Postat av: Anonym

GUD VILKA FINA BILDER!! vad är det för kamera :O

2009-12-13 @ 11:49:14

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback