Idol och Wallander

Nu är det paus i Idol så jag passar på att skriva till er. Jag har bara tagit det lugnt sen sist jag skrev, som ni säkert kan räkna ut. Tog en dusch och ska borsta ut håret nu.

Jag ska gå till skolan imorgon igen eftersom illamåendet inte utvecklade något (tack och lov) så var det nog bara något tillfället får vi hoppas.

När Idol är slut ska jag se en Wallander film med mamma och pappa tills jag ska sova, så det blir inte mer uppdatering idag.

Börjar kl 8 imorgon med danska, sen har jag hål från 9.30-12.40 så då ska jag självklart hem igen. Vi hörs då. Kram! Ps.. ska vara bättre med uppdateringar imorgon, men det är inte så lätt när man är sjuk ds..


Kommentarer
Postat av: hindu times

Åh Wallander är faktiskt bra ;) Fast Beck är nog snäppet bättre ;P

2009-09-16 @ 08:40:54
URL: http://hindutimes.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback