Hemma igen

Nu är jag hemma igen och har tid att skriva till er.

Jag slutade svenskan redan lite över 2 så jag kunde fika lite hos mormor och morfar innan jag gick till tandläkaren. Blev inkallad 15.15 när jag hade en tid kl 15. Varför är det alltid så? Dom håller aldrig tiden varken hos läkare eller hos tandläkare, lite dåligt tycker jag. Hur som helst var jag ute halv 4 igen och allt såg okej ut som han uttryckte det. Vadå okej? Är det inte riktigt bra tänkte jag. Men jag hade i alla fall inga hål så det var skönt.

När jag kom hem gick jag direkt ut med hundarna och nyss var jag och pappa och handlade middag. Jag har verkligen fullt upp hela denna veckan och är inte riktigt van vid det. Kanske därför jag reagerar som jag gör?

Äh, nu ska vi inte klaga:) Nu ska jag läsa en läxa jag har till imorgon.


Tur gaddarna mår bra (haha)


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback