Godmorgon världen...

...här kommer jag. Minns ni den låten Jimmy Jansson sjöng i "fame factory", då tyckte jag den var superbra och innehöll bara glädje.

Hur som helst. Imorse när jag vaknade dvs för ca 1 timme sen kände jag inte alls för att åka till skolan, sätta mig själv på danskan och göra allt själv. Alla andra är sjuka, har bytat grupp osv så jag bestämde mig för att hoppa över dansklektionen idag. Jag får lätt ångest inför saker, och det är bla en av sakerna, skolan.

Så nu sitter jag här klar och börjar inte förrän kl 09.50 igen så jag ska bara ta det lugnt tills dess.

Kom ihåg att jag ALDRIG hoppar över en lektion någongång, ibland känner man helt enkelt inte för saker.



Godmorgon!

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback