Fototävlingen

Kommer ni ihåg då jag var ute på stranden med Pernila och fotade då jag skulle ha ett bidrag i Trelleborgs allehandas fototävlingen. Men tyvärr kom jag inte med, det var 327 bilder som skickades in och av dom skulle 10 tas ut. Tråkigt tycker jag såklart, för jag har nästan aldrig tur när det gäller sånt. MEN dom som skickades in, reflekterar det någon frihet? Jag tycker inte det, men det är ju upp till var och en.



Här är mitt bidrag. Jag tycker vi lyckades bra men tydligen räckte det inte hela vägen.


Kommentarer
Postat av: Julia

åh, shit alltså! riktigt fin bild (: bör du vara stolt över även om du inte kom med i tävlingen.

2009-09-25 @ 10:04:58
Postat av: mimmi

Den är jättebra o fin din bild! Bättre tur nästa gång!

2009-09-25 @ 10:56:36
Postat av: Louise

Den bilden var jättefin!! :)

2009-09-25 @ 12:58:04
Postat av: Jannica

Håller med de andra inläggen här, verkligen en jättefin bild!

2009-09-25 @ 13:44:46

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback