"Flytta den lilla jävla skiten"

Jag är måttligt irriterad över en jävla ful äcklig tjej som kom cyklandes förbi mig och Zinga nyss när vi var på väg hem från Mormor och Morfar. Zinga vill alltid springa före mig när vi är ute och går men jag kollar alltid bakom i fall det kommer en cyklist. Fast denna gången hann jag inte. Vi hade precis gått över ett övergångsställe när den fula äckliga tjejen ringer på ringklockan, jag drar snabbt in Zinga och den fula äckliga tjejen behöver inte ens bromsa in. Men då slänger hon ur sig en kommentar: "Flytta den lilla jävla skiten". Jag trodde jag skulle brinna upp så jävla förbannad jag blev. Ur slänger jag, HÅLL KÄFTEN. Men såklart cyklar hon snabbt därifrån med sin fula headset i örat.

När folk slänger ur sig en sån kommentar blir jag så jävla förbannad. Ursäkta mina svordomar men varför bry sig? Ingen kallar min hund lilla jävla skit. Hade hon gått bredvid mig hade jag personligen slått ner människan till hon inte fått ut ett ord.

GAAAAAAAAAAH, vad sur jag är för tillfället men vi är i alla fall hemma nu:)

 


Kommentarer
Postat av: Sara

det är ju helt sjukt..

hatar när folk säger så till andra. din hund är inte lilla jävla skit. hon är ju söt =)

2009-09-21 @ 20:06:45
Postat av: Anonym

Men vad onödig att kalla den tjejen ful och äcklig.. Lika omoget av er båda faktiskt!

2009-09-21 @ 23:02:39

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback