Ärende på stan

Jag har haft fullt upp nu i em/kvällen idag igen. Efter vi hade ätit middag körde jag och pappa och fixade en massa. Körde till djuraffären och köpte två växter, termometer, mat och sågspån. (sågspånen är inte till akvariumet haha) Därefter körde vi hem med det och sen körde vi till min mormor och morfar och lämnade en sak och sist handlade vi på Konsum.

Nu har jag precis satt ner växterna och det blev hur bra som helst, på fredag, ev lördag ska jag köpa fiskar:) Det jag redan har bestämt är att jag ska ha 2 guppy (hona och hane), 2 black molly (hona och hane) och en mal. Sen får jag se vad det blir, ska nog ha en kampfisk med. Men jag börjar så smått med dom 4.


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback