090912

Godmorgon!

Jag har sovit alldeles för många timmar känner jag. Gick och la mig kl 23 och vaknade nu halv 10. Igår kväll satt jag och en vän till mig och planerade att se Carola i Malmö, jag är överlycklig att det blir av. Nu gäller det bara att vi får bra platser och inte så långt bak, det suger.

Idag ska jag plugga under dagen, men sen efter mamma slutat jobba ska vi, som jag sa igår, till en skog utanför Trelleborg och gå lite med Belinda, Hannes, mamma, pappa och Zinga. Jag trodde det skulle bli finare väder idag, men just nu är det dimmigt och grått, får hoppas det inte börjar regna annars får vi ta det en annan helg.

Nu ska jag äta lite frukost!

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback