Vellinge

Nu har jag precis duschat, fönat håret och plattat det. Jag var ju tvungen att se hur håret blev efter jag hade duschat, men det blev inte så stor skillnad. Lite ljusare grått, men inte det bruna som jag ville ha.

Nu ska vi i alla fall strax åka till Vellingeblomman för att handla hem lite halloween saker, eller höstsaker och så ska jag nog köpa lite nya fiskar.

Jag låter håret vara nere, tänker fan inte se ut som en kille i mössa.

 

Här ser ni, det är INTE brunt det är grååååååååått!


Update;



Så här fick det bli ist:)


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Så såg mitt oxå ut innan, men efter typ några duschar ser det bättre ut. mitt e brunt nu men det tog ett pyttelitet tag.

2009-10-18 @ 12:45:00
URL: http://wwwpernilla.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback