Stolta jag

Gud vad nöjd jag är med min bloggdesign. Inte för att skryta direkt, men det är den första bloggdesignen jag gör och den blev faktiskt bra :) Det ända jag inte får rätt på är texten här bredvid med info om mig själv, som jag vill ha i ARIAL. Jag hatar nämligen times new roman eller vad den heter, den är så fuuuul, men jag får inte rätt på det. Det vill inte ändras, vet inte vad som är felet.

Har precis ätit middag och har just nu P ute. Ska snart följa med Mamma och Pappa och handla lite och sen blir det väl till att ta det lugnt. Är så trött och har fortfarande ont i magen, men just nu är det i alla fall bättre.


Kommentarer
Postat av: Louise

Vilken fin bild på dig <3 miss you

2009-10-06 @ 17:47:25

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback