Spruträdd som jag är

Imorgon ska min mamma troligen ta sprutan mot svininfluensan och det ska bli "kul" att se hur hon reagerar. Många säger att, det är väl inget att vara rädd för, du har ju tatuerat dig och piercat dig, men jag tycker inte det är samma sak. Jag har alltid varit rädd för sprutor, så det är inget som kommer försvinna. Jag blir livrädd när jag ska sätta mig där och någon ska spruta in något i kroppen, helst när jag inte får ligga ner just för att jag vet att jag blir yr.

Jo, för att komma till saken. Mamma ska ju som sagt vaccinera sig imorgon, så det kommer bli ett förhör med henne imorgon om allt från hur tjock nålen var och hur hon mår. Jag måste veta allt, även om det är väldigt olika från person till person.

Själv ska jag ta den den 3/11 och ja, jag är rädd, för jag kommer inte få ligga ner för att det kommer vara på löpande band. Kalla mig mes, men jag är sån.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vågar inte heller :P

2009-10-28 @ 17:27:27
URL: http://mylifeasjessica.devote.se/

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback