Spelnörd?

Ibland kommer jag in i perioder då jag vill köpa ett tv-spel och bara sitta och spela hela dagarna, men jag tröttnar ju så snabbt så det är knappt lönt. För 1 år sen tror jag det var, kanske lite mer, så köpte jag ett nintendo wii, som jag sålde 1 vecka efter. Så bra gick det.

Jo, för att komma till saken. Innan när jag satt och kollade på mobiler på blocket fick jag syn på Nintendo 8, ni vet det gamla man hade för massa år sen? Det vill jag ha!

Jag kommer ihåg när vi bodde i vår lägenhet en bit härifrån, när jag ständigt var hos 2 syskon som bodde på min gård, och spelade. Jag var alltid lika sur för att jag inte klarade 4 banan på Super Mario, och har fortfarande inte klarat den.

Nintendo8bit.jpg image by suratterbang
Såg att dom hade väldigt billiga på tradera, så jag får se om jag kan spara ihop till, eller så får det bli en sak på min önskelista helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Karolina

Vi har det spelet så du är välkommen hit och spela det :)

2009-10-29 @ 12:28:43
URL: http://karolina82.bloggplatsen.se

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback