Mitt nya akvarium

Hej!

Jag har haft fullt upp hela dagen så det är först nu jag kan skriva till er. Jag och mamma var som sagt i Malmö innan med Mormor och Morfar. Vi hade fått reda på att "Hornbach" skulle ha billiga akvarium så vi körde dit. Men dom som var billiga var ungefär det jag redan har, dock utan glasskiva och lampa. Bara ett helt vanligt.

Istället kom jag hem med detta:



Det är på 54 liter och det andra var ungefär 45 så det är något större. Jag köpte ett paket med tanke på att jag inte gillade den förra pumpen, och här sitter pumpen och doppvärmaren i samma.

Så jag har hållt på att fylla det nu i någon timme. Vet ni vad jag hittade när jag gjorde rent bland stenarna?


2 små små yngel. Troligen är det från guppyhonan för hon har varit väldigt tjock på den senaste tiden. Får hoppas dom överlever.

Nu ska jag bara ta det lugnt. Det är storm och höst ute så jag och hundarna ska bara mysa. Jag bestämde mig för att inte följa med till kalaset, så nu är jag ensam hemma:) Niiiiiice!

Kommentarer
Postat av: Anonym

då vet vi var festen är!!!!!!!!!!!yeh!!

2009-10-03 @ 17:23:08

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback