Kvällen

Okej, jag erkänner, jag suger på att blogg idag men jag har bloggtorka det är därför. När jag har det låter jag hellre bli att skriva till er än att slänga in en massa onödiga inlägg. Har legat och slöat i soffan några timmar, tittat på film, gamla program från veckan och "förkväll" där blondinbella var med.

När jag var trött på att sitta inne och sitta vid datorn, tog jag båda hundarna och gick en ganska lång promenad, faktiskt jätteskönt väder. Dock hamnade jag i en park där jag hade bestämt mig för att INTE gå eftersom jag är så pass mörkrädd, men vi klarade oss:)

Nu har jag precis bytat om till pyjamas (bebis jag vet) och ska strax tvätta bort sminket för om 30 minuter börjar ju kvällens tvprogra, först "mammas pojkar" sen "inlåst" och sist "efterlyst" från igår.

Oj, detta blev ett långt inlägg, men det är det som har hänt i mitt händelserika liv...naaaaaaaat.


Kommentarer
Postat av: Julia

pyjamas är myys ;D

2009-10-15 @ 20:19:31

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback