Hemmafru?

Jag har hunnit med väldigt mycket sen jag skrev sist. Efter jag hade plockat upp allt som varit med i akvariumet osv gick jag ut med hundarna i den otroliga stormen. Inget kul alls, men jag hann i alla fall hem innan det började regna.

Jag har varit sugen på kladdkaka ett bra tag, och idag fick det bli en. In med hundarna snabbt och sen cyklade jag iväg till Konsum och handlade lite ingredienser och nu är den klar.



Ganska skönt att vara ensam någon timme ibland, då får man liksom en inblick om hur det skulle vara om jag bodde själv, då man får göra allt själv, och det trivs jag med.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vänta tills den dagen du ska betala allt själv kommer.. den brukar inte vara lika rolig..

2009-10-03 @ 18:30:26

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback