091029

Godmorgon!

Jaha,då är snart lovet slut då, var tog det vägen liksom? Hur som helst, vaknade för en stund sedan, men har hunnit läsa lite bloggar och kollat runt lite på internet. Zinga ville tydligen inte att jag skulle sova mer, för lite över 8 började hon pipa och gå runt. Men nu är jag i alla fall uppe även om jag är lite trött.

Idag ska jag, mamma, pappa och Zinga upp till Farmor och Farfar och hälsa på lite eftersom Farfar var sjuk när vi hade "kalaset" för mig, så ville han gärna träffa Zinga. Senare ikväll ska jag på bio med Pernilla och se "This is it".
Och vet ni? För en gång skull blir man inte deprimerad när man kollar ut, det är sol!!!


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback