091008

Hej!

Jag har haft fullt upp hela dagen och har haft tillgång till dator först nu. Jag slutade redan kl 12 idag eftersom vår lärare skulle på möte, och istället fick vi en uppgift som jag och 2 andra satt och gjorde tillsammans i hela 3 h, helst sjukt men skönt att den är inlämnad nu. Så lite över 3 blev jag hämtad av mamma och pappa, då körde vi och handlade middag som vi precis har ätit.

Nu är det helg för mig, för vi är lediga imorgon också vilket är superskönt.

Strax ska jag ner till stan för att prata med min frisör och göra lite ärende, jag har börjat tveka till att bli brunett..jag är säker på att jag kommer ångra mig så jag får se. Kanske blir lite mörkare blond eller lägger i mörkare slingor. Vi får se.


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback