Vad ska jag ha för naglar?

På fredag är det dags att göra påfyllning på mina naglar, det har redan gått 4 veckor. Shit?! Vad tiden går snabbt alltså, men det syns bra på naglarna eftersom det är en stor utväxt och dom är allt annat än fina.

Så, nu till min fråga. Vad ska jag ha för naglar? Jag har varit inne på att ha istället för det vita, glitter, men jag vet inte. Jag ska nämligen ha det i december, då det är jul och då vill man ju såklart vara fin.

Vad tycker du? Ha det vanliga vita med någon tråkig dekoration eller glitter?


Kommentarer
Postat av: Anonym

glitter (:

annars kan du ju måla på det i efterhand med nagellack, och sedan ta bort det igen med acetonfri nagellacksremover (: perfekt lösning :D



OCH ett tips, när naglerna växer ut, så köp ett genomskilnigt nagellack och måla längst ner, så ser det mkt bättre ut :D

2009-11-02 @ 19:28:27
Postat av: Anonym

Hade varit fint att ha det så som Stina-lee hade någon gång med rosa glitter tippar :)

2009-11-03 @ 15:14:57

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback