Pluggat

Nu är jag äntligen klar med den jobbigaste uppgiften och hoppas att jag gjorde rätt. Jag hatar verkligen när lärare inte skriver klart och tydligt hur man ska göra, men man kan inte göra mer än sitt bästa.

Jag såg nyss bland mina kommentarer att jag fått en kommentar om att det är jag som mobbar andra. Lille vän, ta reda på fakta innan du skriver något. Jag var inte inblandad i bråket som var i klassen för någon vecka sen. Jag har aldrig i hela mitt liv mobbat en person så jag tycker du ska fråga mig personligen och inte lyssna på alla rykten som går.



Nog om det. Nu ska jag försöka plugga lite till, sen blir det gymet:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

okej, inte för jag vet något om ert lilla bråk eller något annat, men jag kan ju intyga att du är en jävligt falsk människa. det man säger till dig går du gladeligen och berättar för andra för att "komma in i gänget".. eller varför du nu än gör det så SNACKAR DU SÅ JÄVLA MYCKE SKIT!

2009-11-24 @ 19:26:57

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback