Nu är det gjort!

Jag vågade! Även om jag höll på att kissa på mig innan och skaka ihjäl så vågade jag sätta mig där och få sprutan och jag är faktiskt nöjd med att jag ändrade från nej till ja, eftersom man kan bli riktigt sjuk.



Jag överlevde till och med. Jag berättade för sjuksköterskan att jag var rädd, så hon förklarade hur allt skulle gå till och så fick jag svara på lite frågor, sen gick allt snabbt. Det stack bara till lite när hon stack in den med tanke på att hon stack i muskeln, men det gick bra och det var huvudsaken. Fick gå till ett rum sen och sitta i 15 minuter och dricka saft och äta druvsocker.

Jag kände mig lite småsnurrig efteråt, men vet inte om det var pga nervositet eller sprutan. Men jag mår bra nu i alla fall även om det känns som någon kopplat av armen eftersom jag är svag i den.

Nu återstår det att se hur jag reagerar, om jag bara får ont i armen eller blir sjuk som min mamma blev.




Kommentarer
Postat av: Anonym

nej jag ska inte

:D

2009-11-04 @ 02:59:23

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback