Jag är hemma

Jag kom hem redan 22.30 igen, så jag hann se sista delen av "Idol". Det var meningen att jag skulle se en film hos Lasse med, men han blev så trött så jag och Åsa fick åka hem och det faktiskt skönt eftersom jag var ungefär lika trött.

Just nu sitter jag här och pratar med folk på msn och lyssnar på lugn och skön musik på Spotify, det är så himla skönt på kvällarna.

Som ni ser har det inte kommit någon videoblogg idag, men det får ni imorgon. Jag har inte haft tid idag, vilket ni säkert förstår också.

Vi hörs imorgon, KRAMKRAMKRAM!

Kommentarer
Postat av: Anonym

bodde inte åsa o lasse ihop precis eller ja kanske tänker på ngn annan :D?

2009-11-07 @ 01:00:05

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback