091129

Godmorgon!

Jag är faktiskt redan uppe, men det är skönt att starta en söndag tidigt. Kan ni fatta att det är första advent idag, och snart december?! Det kan verkligen inte jag. Jag kan inte ens fatta att man satt upp julsaker för att det snart är jul, men ibland är det svårt att hänga med, det var lättare när man var 5. Då visste man att på julafton kom tomten. Men den tiden är förbi:)

Idag ska jag plugga, städa, tvätta och gå på julskyltningen. Låter som en ganska bra söndag tycker jag.


Kommentarer
Postat av: Jannica

Jag funderar på att åka in till Malmö och gå på deras julskyltning. Tycker att den är så liten och tråkig i Trelle :P

2009-11-29 @ 10:08:52

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback