091124

En månad kvar till Julafton? Hur känns det? Jag har inte direkt någon känsla, bara att det ska bli jättemysigt och lugnt och skönt. Men samtidigt kan jag inte förstå att mina rum redan är julpyntade och att det nyss var sommar. Var har detta året tagit vägen?

Aja, hur som helst. Hej på er. Slutade redan 10.30 idag, vilket var en kanonstart på denna veckan. Hade först psykologi sen hade vi ett möte, sen slutade vi. Eftersom vår idrott var inställd och vi fick en engelskuppgift blev det en så kort dag.

När vi hade slutat gick jag hem i det soliga vädret och nu har jag precis ätit och varit ute med hundarna. Jag och mamma ska strax ner till stan. Hon ska till frisören och sen ska jag handla i djuraffären, för tror ni inte att ljusröret till mitt akvariumet gick sönder igår? Nytt och allt...suck.

Sen ikväll blir det plugg och träning. Jag måste ta orken till att göra uppgifterna dom ligger över mig nu. Jag har verkligen blivit skoltrött, det märks.


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback