Trötter

Belinda gick hem vid 21.30 tiden, så jag gick en runda med Zinga då och kom nyss hem. Nu sitter jag här och är jättetrött, har varit runt hela dagen och först nu sitter jag ner. Min jävla hals vill inte bli bättre heller, min vänstra halsmandel är helt svullen medans den andra är normal. Fattar inte vad det är, det bryter liksom inte ut heller. Hoppas verkligen det är bättre till nästa vecka, iaf inte blir värre för då får jag INTE bli sjuk.



Nu tänkte jag byta om till pyjamas och ta bort sminket, ska lägga mig i sängen och kolla på tv eller film. Får se vad jag väljer, kanske blir en liten beckfilm ikväll?:) Det var ganska längesen, hihi.

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback