Svar på kommentar

Postat av: Julia

Försöker du passa in genom att börja festa? Eller du super och e uppe hela nätterna för att det är kul? Tacksam för svar :)

2009-05-30 @ 12:47:52

Sv: Herregud säger jag bara. Tror du jag är så dum att jag plågar mig själv genom att sitta och "leka" ha kul en hel kväll? Jag dricker inte så jag blir full, det kan mina kompisar intyga. Jag drack igår, men jag var inte det minsta påverkad. Och ja, jag tycker det är kul att vara ute och festa, vilket jag inte tyckte innan när jag hade dåligt självförtroende och ville inte träffa folk. Det är därför jag är ute och festar nu!

Kommentarer
Postat av: Julia

Det är bra att du har fått bättre självförtroende, verkligen! Var bara rädd att du försökte bli som alla andra fjortisar och dricka dig full varje helg. Alkohol är skadligt och det är bra att du dricker måttligt, fortsätt med det! kram

2009-05-31 @ 19:39:57

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback