Skadad

På träningen idag gick det inte alls bra, jag skadade mig för första gången under en träning. Jag stod och skulle serva helt plötsligt stramar det något enormt i baksidan av knäskålen ungefär. Jag försökte träna vidare men det gick inte. Knäet svullnade upp och jag kunde knappt gå. Just nu är det bättre, men har fortfarande ont när jag böjer mig ner. Fattar inte riktigt vad det kan vara, när man har skräckt något brukar man vara hård där, men det är jag inte. Återstår att se om det blir bra, blir iaf vila för min del nu och ingen idrott imorgon.



Annars ikväll har det inte hänt så mycket, ska strax gå och duscha och sen blir det esc ikväll:)


Kommentarer
Postat av: louise

åhnej, hoppas det blir bra snart!

2009-05-14 @ 19:53:41
URL: http://nannalouiise.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback