Rutinmänniska?

Jag har lagt märkt till att vid denna tiden var dag loggar jag in på bloggen, och skriver ett godnattinlägg till er. Samma sak hände idag. Jag är nog en liten rutinmänniska, eller rättare sagt jag vet att jag är det. Jag gör exakt samma saker på morgonen i rätt följd, likadant överallt. Men kroppen ställer sig själv in på det, och då funkar jag bäst när jag vet vad jag gör.

Nu ska jag iaf strax stänga ner datorn för att borsta ut mitt hår, sitter här med handduk på huvudet och skriver. Sen ska jag ut med Zinga och sen ska jag sova. Börjar kl 8 imorgon igen i köket, och då är det öppen restaurang så det blir full rulle som vanligt, om vi får några gäster dvs. Slutar nod vid 14-15 tiden imorgon, så vi hörs då:)

Kram på er (ska ha bättre och roligare uppdatering på ondag). Lovar:)

Kommentarer
Postat av: E.

rutinmänniska, det är ju jag med :D

2009-05-12 @ 18:29:27

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback