Paaaain

Usch för denna torsdagen. När jag gick ut i morse var det regn, precis som igår och jag som verkligen inte ville ha det idag. Har haft dryga lektioner och nu har jag ont i mitt huvud och hals. Bara jag inte blir sjuk igen:/ Har haft ont i halsen i 2 dagar nu och det har inte blivit mer. Undrar vad det kan vara.

Slutade iaf 14.40 idag och idag skulle jag egenligen ha tränat tennis men med tanke på att jag har ont lite var som och att det inte är vår ordinarie tränare hoppar jag över det idag. Ska bara vila, för trött är jag också.

Mår ni bra idag?

Kommentarer
Postat av: louise

Jag har också jätteont i huvudet :(

2009-05-07 @ 16:45:10
URL: http://nannalouiise.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback