Micke & Pernilla





















Det var alla bra bilder på dom två:) Visst är dom söta tsm?

Kan ju berätta lite vad vi gjorde igår, dom hämtade upp mig lite över 20, då åkte vi ut till Micke och gick ut på fältet och fotade. Sen var vi inne lite och efter en stund gick vi ner till bryggan där vi satt oss och åt lite godis och pratade. Upptäckte ganska snabbt  att det var ganska kallt så vi började gå tillbaka samma långa väg igen. När vi hade kommit halvvägs ungefär kommer vi till en liten dunge med en massa massa träd, jag som är grymt mörkrädd var ju rädd sen innan. Helt plötsligt säger Pernilla, där går någon där. Vi stannar och tittar, det är alltså helt mörkt, helt svart. Då går där en person med en cykel och kör rakt genom det höga gräset och ut mot vägen. Vi blir livrädda och börjar springa tillbaka, ut mot motorvägen där vi ser samma person som står i dungen och tänder en cigarett. Fy fan vad jag var rädd och mitt knä gjorde ganska ont efteråt, så som jag sprang haha:P Men till slut kom vi hem till Micke och vi slapp vara ute i det äckliga mörkret. Sen kom jag hem vid halv 12 igen:)

Kommentarer
Postat av: kale

åååh så himla söta :')

2009-05-18 @ 22:47:56
URL: http://prettyshawty.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback